آیا هر فرصتی برای معکوس کلیه منقبض شده وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر فرصتی برای معکوس کلیه منقبض شده وجود دارد

آیا هر فرصتی برای معکوس کردن کلیه منقبض شده وجود دارد؟ به صداقت، کلیه منقبض شده را نمی توان به اندازه طبیعی معکوس دوباره، اما با درمان مناسب، کلیه ها را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود، بنابراین بیمار می تواند شانس زندگی مانند یک فرد عادی.
چرا بیماری کلیوی کوچک خواهد شد؟
شما می دانید بیماری کلیه یک مترقی فیبروز است، به عنوان بار رفتن، آن بافت کلیه خواهد شد به نکروز می رود. بنابراین اندازه کلیه خواهد بود کوچک.
آیا هر فرصتی برای معکوس کردن کلیه منقبض شده وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، پس از کلیه منقبض شده آن سخت است به رشد به اندازه اصلی، چرا که بافت کلیه نکروز قابل تعمیر نیست. با این حال، کسانی که بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی تا زمانی که شما می توانید به موقع درمان مناسب دریافت کنید، شما می توانید کلیه خود را از شکست نجات دهد.
چگونه برای محافظت از کلیه ها از شکست؟
یک رژیم غذایی مناسب لازم برای حفاظت از کلیه ها است، درمان مناسب نکته کلیدی برای محافظت از کلیه ها، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را به درمان مناسب و پس از آن است.
در اینجا درمان مناسب اشاره به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک نوآوری از گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی. این چهار توابع اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد هستند و رگ های خونی را بزرگ تر ببینید. توسط آن دسته از توابع، این درمان می تواند به بهبود گردش خون، برطرف کردن سموم در خون و عرضه تغذیه به خون، به گونه ای، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت می شود.
در یک کلام، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، کلیه ها را می توان از شکست محافظت می شود. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: